PowerPack Mini Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

100% Secure Checkout!

تقویت مغز با ورزش

تقویت مغز با ورزش

چگونه مغز با ورزش کردن تقویت پیدا می کند ؟

امروزه با پیشرفت علم و تحقیقات گسترده ای که انجام میشود دلایل تاثیر ورزش کردن بر تقویت مغز به وضوح برای همه روشن شده است و در بین ایرانیان نیز ضرب المثل هایی همچون ” عقل سالم در بدن سالم است ” وجود داشته که نشان می دهد در مورد این موضوع به طور کامل اشراف داشته اند. اما در این مقاله میخواهیم به طور مفصل و با دلایل واضح این موضوع را بررسی کنیم.

کاهش استرس :

یکی از مهمترین عواملی که به مغز آسیب های جدی میزند ایجاد استرس در فرد می باشد. معمولا افرادی که دارای استرس بیشتری هستند ، سیستم ایمنی بدن آنها دچار مشکل میشود و در بیماری های سخت معمولا افرادی که خونسرد هستند سریع تر خوب میشوند اما افرادی که استرس بالایی دارند با کوچکترین بیماری ، عوارض زیادی در بدن آنها ایجاد میشود. امروزه به اثبات رسیده که فعالیت های بدنی شامل تمامی ورزشها می تواند استرس افراد را کم کند. همچنین اگر ورزش به همراه تعریق باشد نیز با دفع سموم بدن از طریق عرق کردن این کار را بهبود می بخشد.

بهبود حافظه :

در ورزش های مختلف مخصوصا ورزش های رزمی شما باید ضربات و تکنیک های مختلف را به خاطر بسپارید. در بسیاری از ورزش های رزمی این حرکات همراه با نام خاصی می باشد که باید نام آن را نیز در حافظه داشته باشید. همین عامل باعث میشود تا همراه با تقویت بدن ، حافظه نیز درگیر شود و با تکرار نام فنون مختلف تقویت حافظه نیز شکل بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکواندو چند دان دارد

تکواندو چند دان دارد

کاراته شوتوکان

کاراته شوتوکان چیست

فیتنس در منزل

فیتنس در منزل

بدنسازی حجمی

بدنسازی حجمی

نقاط حساس در دفاع شخصی

نقاط حساس بدن در دفاع شخصی

بیوگرافی کای گرین

بیوگرافی کای گرین

افزایش قدرت بدنی با 20 دقیقه تمرین

افزایش قدرت بدنی با تمرین

بدنسازی انگیزشی

بدنسازی انگیزشی

موی تای بانوان

موی تای بانوان چیست

بدنسازی پا

تمرینات تکواندو

تمرینات تکواندو

سلاح های نینجا

سلاح های نینجا

ایروبیک پیشرفته بانوان

ایروبیک پیشرفته بانوان

تقویت مغز با ورزش

تقویت مغز با ورزش

مبارزه با چوب

مبارزه با چوب

مزایای یوگا

مزایای یوگا