PowerPack Mini Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

100% Secure Checkout!

بدنسازی در خانه با دمبل

بدنسازی در خانه با دمبل

 

بدنسازی با دمبل

دمبل یکی از وسایل پرکاربرد در ورزش بدنسازی و قیتنس است.در خیلی از مواقع کسانی بودند که وقت رفتن به باشگاه را نداشتند و تمرین در خانه را ترجیح میدادند به باشگاه های مجهز و با استفاده از سایت های ورزشی مثل ورزشکار یا نرم افزارهای تمرین دهنده ، تمرین های مخصوص هر ست را در منزل یا محیط کار انجام میدادند.اما پس از ورود بیماری ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها به دستور وزارت بهداشت دیگر ورزشکاران مجبور شدند که در فضاهای باز یا در خانه به تمرینات خود ادامه دهند.به همین دلیل سایت ورزشکار جهت رفع نیاز این دوستان بدنسازی در خانه با دمبل را آموزش میدهد.

بدنسازی در خانه با داشتن علم و روش درست انجام حرکات اصولی بدنسازی حتی با داشتن یک ست دمبل کوچک امکانپذیر خواهد بود.فقط کافیست حتما برنامه هفتگی و زمان بندی درستی داشته باشید و بطور منظم بدنسازی با دمبل را انجام دهید.

بهترین حرکات بدنسازی در خانه

تمام این حرکات تایید شده توسط مربیان عزیز میباشد و بهترین تمرینات بدنسازی در خانه میباشند.حرکت پرس ، اسکات ، چرخش ، پلانک ، دراز نشست کرانچ مناسب ترین حرکات تمرینی هستند.اگر تمایل به انجام این تمرینات را دارید و میخواهید تاثیر مثبتی روی شما داشته باشد باید یک برنامه ی ۱۵ دقیقه ای و حداقل ۳ روز در هفته نیازمند تمرین است و اگر مبتدی هستید سعی کنید زیاد فشار به خودتان نیاورید تا بتوانید در روزهای بعد بصورت متوالی به تمرینات ادامه دهید.

۱-پرس انفجاری یا شنا
برای انجام حرکت درست این تمرین باید دست ها را به اندازه عرض شانه ها باز کنید و زیر تیغه شانه بر روی زمین قرار دهید.سپس برای حفظ تعادل و تحمل وزن بر پنجه پاها تکیه میکنید کمر را صاف نگه داشته و ساق و ران پا را نیز بالا بیاورید.در حین این حرکت باید شکل ظاهری بدن از نوک پنجه پا تا سرتان مثل یک خط صاف باشد.و در مرحله بعد بدنتان را تا جایی پایین بیاورید که فاصله یبن قفسه سینه تا زمین به ۵ سانتی متر برسد.زمانی که به این فاصله رسیدید در یک حرکت تند و انفجاری به سمت بالا برگشته تا کامل دست های شما از ناحیه آرنج باز شود.

تاثیرگذاری حرکت روی عضلات دست و سرشانه است و در نتیجه باعث بهبود استحکام مفاصل شانه میشود.

۲-بالا بردن پهلویی دمبل
دمبل ها را در درست های خود نگه داشته و صاف بایستید.سپس به آرامی دمبل ها را بالا برده و در راستای پهلو تا ارتفاع شانه ها بالا ببرید برای ۱ ثانیه صبر کنید و دستان خودتان را به آرامی پایین بیاورید(اگر مبتدی هستید و تمرین برایتان سخت است از یک شخص برای کمک استفاده کنید).

تاثیرگذاری حرکت روی شانه ها ، سرسینه و این تمرین مناسب ترین حرکت برای ساختن بالاتنه است.

۳-پرس ایستاده دمبل بر روی شانه ها
پاها را به اندازه عرض شانه هایتان باز کنید دو دمبل را طوری در دست بگیرید و بالای سر نگه دارید کف دست ها به سمت جلو باشند.دست و آرنج نباید کج شوند و به شکل زاویه دار حرکت را انجام دهید.وزنه ها را به سمت بالا ببرید به شکلی که دست ها کاملا کشیده و صاف در بالای سر شما باشند.و وزنه ها را به آرامی پایین بیاورید.

۴-اسکات دمبل
یکی دیگر از حرکات آسان بدنسازی در خانه اسکات با وزنه است.برای انجام این حرکات در هر کدام از دست های خود یک دمبل را نگه داشته بدن صاف مخصوصاً کمر باید صاف باشد.سپس با خم کردن زانوها به حالت نشستن پایین میروید تا جایی که ۵ سانتی متر دمبل ها فاصله داشته باشند از زمین و در آخر برگشت به حالت اولیه.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکواندو چند دان دارد

تکواندو چند دان دارد

کاراته شوتوکان

کاراته شوتوکان چیست

فیتنس در منزل

فیتنس در منزل

بدنسازی حجمی

بدنسازی حجمی

نقاط حساس در دفاع شخصی

نقاط حساس بدن در دفاع شخصی

بیوگرافی کای گرین

بیوگرافی کای گرین

افزایش قدرت بدنی با 20 دقیقه تمرین

افزایش قدرت بدنی با تمرین

بدنسازی انگیزشی

بدنسازی انگیزشی

موی تای بانوان

موی تای بانوان چیست

بدنسازی پا

تمرینات تکواندو

تمرینات تکواندو

سلاح های نینجا

سلاح های نینجا

ایروبیک پیشرفته بانوان

ایروبیک پیشرفته بانوان

تقویت مغز با ورزش

تقویت مغز با ورزش

مبارزه با چوب

مبارزه با چوب

مزایای یوگا

مزایای یوگا