PowerPack Mini Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

100% Secure Checkout!

ایروبیک پیشرفته بانوان

ایروبیک پیشرفته بانوان

اموزش ایروبیک پیشرفته بانوان

ایروبیک مجموعه ای از ورزش های فیزیکی و هوازی است که میتوان به مدت کوتاه یا بلند آنرا انجام داد.و هدف اصلی بهبود عملکرد قلب و افزایش سلامتی میباشد.ایروبیک به معنی با هوا است که تمام تمرین های آن میزان ضربان قلب را افزایش و مقدار اکسیژن بیشتری وارد بدن شما میشود.نکته مهم این ورزش این است که شما بصورت پیوسته تمرینات را میتوانید ادامه دهید یعنی فشار زیادی روی عضلات شما وارد نمیشود و بیشتر کالری بدن مصرف خواهد شد.ورزش هایی که ایروبیک در آنها هست.مثل:راه رفتن ، دوچرخه سواری ، دویدن آرام ، رقص و شنا.

ایروبیک تمرینات بی هوازی دارد؟
کلا در برخی ورزش ها تمرینات مشترک هستند اما در ایروبیک کمتر از ۷ تمرین بی هوازی است که آن هم توسط مربی و بر اساس نیاز به شخص داده میشود وزنه برداری ، دویدن سرعتی و تمرین با طناب .

تمرینات ایروبیک چگونه است

در ابتدا باید برنامه ریزی کنید که زمان و توان انجام تمرینات را داشته باشید و با چه هدفی تمرینات را انجام میدهید اگر برای لاغری است باید یک برنامه غذایی درست و مناسب را برای مدتی داشته باشید و اگر برای تقویت عضلات برنامه ریزی میکنید باید از غذاهای پروتیئن دار استفاده کنید.در ایروبیک تمرینات سبک و در دو حالت چربی سوزی و تقویت عضلات میباشد.
و ایروبیک در دو فرم ساده و پیشرفته است که نوع ساده حرکات کششی و تمرینات ثابت است و براحتی میتوانید در خانه آنها را انجام دهید و مدت زمان آن کمتر از پیشرفته است.

تمرینات ایروبیک پیشرفته

شما میتوانید علاوه بر تمرینات ساده در خانه همچنین برنامه ای برای پیشرفته هم داشته باشید و با زمان بندی در هفته و ساعت مشخص میتوانید از باشگاه و سالن های ورزشی برای انجام تمرینات ایروبیک پیشرفته استفاده کنید چون در ایروبیک پیشرفته نیاز به برخی از وسایل و تجهیزات ورزشی مثل تردمیل ، دوچرخه ثابت و برخی از دستگاه های بدنسازی که در تقویت عضلات دست و پا و چربی سوزی در باسن بسیار مفید است.اما ایروبیک پیشرفته در موارد بالا خلاصه نمیشود یکی دیگر ار ورزش های مناسب برای شما در ایروبیک شنا است.چون در ورزش شنا تمام عضلات بدن درگیر خواهند بود و با نظر یک مربی میتوانید هم چربی سوزی و هم تقویت عضلات را داشته باشید.

در برنامه ورزشی شما در ایروبیک پیشرفته مداوم است حتما از کلاس های آموزش شنا استفاده کنید و یا میتوانید از سایت ورزشکار بهترین آموزش های شنا را دریافت کنید.در ادامه تمرینات ایروبیک پیشرفته و میزان تمرین آن ذکر میشود پس با سایت ورزشکار همراه باشید.

شنا:
تجهیزات لازم برای این تمرین: مایو(الزامی)-عینک،دماغ و گوش گیر،کلاه شنا(اختیاری)
شما میتوانید سالن های ورزشی را انتخاب کنید که در آنها استخر وجود داشته باشد و بعد از تمرینات بدنسازی و حرکات ایروبیک پیشرفته برای انجام حرکات هوازی سبک و استراحت و یا حتی ادامه برنامه تمرینات پیشرفته از آن استفاده کنید.
مدت زمان تمرین: ۱۵ الی ۴۵ دقیقه .

دوچرحه ثابت :
تجهیزات لازم :لباس و کتونی ورزشی مناسب – استفاده از پروتیئن نوشیدنی(اختیاری)
یکی از تمرینات ایروبیک پیشرفته ، تمرین کاردیو است دوچرخه ثابت هم یکی از زیر مجموعه های تمرینات کاردیو میباشد و برای تنظیم سیستم قلبی و عروقی مفید است همچنین باعث افزایش قدرت در عضلات پا و چربی سوزی در ناحیه ران و باسن میشود.قبل از شروع میتوانید برای گرم کردن به مدت ۵ دقیقه طناب بزنید یا شروع به پدال زدن کنید.و در ادامه تمرین خودتان را شروع کنید.
مدت زمان تمرین: ۳۰ الی ۴۵ دقیقه (اگر برنامه در طول هفته دارید ۳ بار درهفته مناسب است)

کاردیو نوع کیک بوکسینگ:
تمرینات کاردیو کیک بوکسینگ ترکیب شده از چند هنر ورزشی است و در ابتدا با حرکات درجا زدن ، پروانه و در ادامه تمرینات کمی سخت تر مثل شنا سوئدی ، دمبل سبک و در آخر تمرینات مشت زنی ، ضربات پا پایان می یابد.
مدت زمان تمرین:یک جلسه ۱ ساعته در هفته

زومبا :
زومبا یکی از پرطرفداران ترین از سبک تمرینات پیشرفته ایروبیک است و میتوان گفت تمرینات آن مثل رقصیدن است و بصورت گروهی بسیار لذتبخش است.قبل از شروع مربی تمرینات ورزشی برای گرم کردن به شما میدهد و در ادامه با ریتم یک موزیک حرکات انجام میشوند و در آخر با تمرین های کششی پایان می یابد.

نکته بسیار مهم در مورد ورزش و تمرینات ایروبیک:

به هیچ عنوان بیش از حد و توان خود تمرین نکنید طبق برنامه عمل کنید بهترین راه داشتن یک برنامه منظم و نوشته شده که جلوی چشم شما باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکواندو چند دان دارد

تکواندو چند دان دارد

کاراته شوتوکان

کاراته شوتوکان چیست

فیتنس در منزل

فیتنس در منزل

بدنسازی حجمی

بدنسازی حجمی

نقاط حساس در دفاع شخصی

نقاط حساس بدن در دفاع شخصی

بیوگرافی کای گرین

بیوگرافی کای گرین

افزایش قدرت بدنی با 20 دقیقه تمرین

افزایش قدرت بدنی با تمرین

بدنسازی انگیزشی

بدنسازی انگیزشی

موی تای بانوان

موی تای بانوان چیست

بدنسازی پا

تمرینات تکواندو

تمرینات تکواندو

سلاح های نینجا

سلاح های نینجا

ایروبیک پیشرفته بانوان

ایروبیک پیشرفته بانوان

تقویت مغز با ورزش

تقویت مغز با ورزش

مبارزه با چوب

مبارزه با چوب

مزایای یوگا

مزایای یوگا