Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

۴ دلیل شش تکه نشدن شکم

why-you-dont-see-six-pack

 

دلایل شش تکه نشدن شکم

 

حتما شما هم افرادی را دیده اید که برای شش تکه کردن شکم یا Six Pack خود بسیار تلاش می کنند اما نتیجه ای حاصل نمی شود. و البته شاید خود شما نیز یکی از این افراد باشید. البته این نکته رو باید در نظر داشت که تنها فعالیت بدنی و فشار آوردن بر روی عضلات شکم باعث تغییرات درست در این عضلات نمی شود و شما حتما باید از روش های اصولی و درست بر روی عضلات خود کار کنید که ما در سایت ورزشکار مطالبی در مورد بهترین روش ها برای شش تکه کردن شکم نیز تهیه کرده ایم و البته هیچ وقت روحیه خودتون رو در صورت نتیجه نگرفتن نبازید و با قدرت به تمرین کردن ادامه بدید.

پس ما به ۴ تا از مهمترین این دلایل می پردازیم .

 

۱- زیاد بودن چربی های شکم : یکی از مهمترین دلایلی که باعث میشه حتی پس از گذشت چندین مدت هم شکم شما شش تکه نشود چربی بسیار است که در ناحیه شکم قرار دارد. در واقع اگر چربی بدن شما کمتر از ۱۰ درصد نباشد به راحتی نمی توانید شاهد شکم شش تکه باشید. پس شما علاوه بر انجام تمرینات شکم باید فکری به حال آب کردن چربی های ناحیه شکم باشید . راه های بسیاری در این زمینه وجود دارد که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

۲- تمرینات ترکیبی داشته باشید : بدن شما از خود شما باهوش تر است. سعی کنید تمام عضلات شکم را درگیر کنید و فقط به چند حرکت ساده اکتفا نکنید. سعی کنید تمام عضلات شکم را با هم پرورش دهید تا این کار رو به طور کاملا اصولی انجام داده باشید.

 

۳- بر روی رژیم غذایی خود مسلط باشید : بسیاری از ورزشکاران حرفه ای بر این باورند که شکم شش تکه را در آشپزخانه باید ساخت نه در باشگاه . شاید این جمله خنده دار به نظر برسه ولی چندان هم غیر واقعی نیست. پس هرگز از غذای خود غافل نشوید.

 

۴- خواب از عوامل مهم است : شاید عاملی که اکثر ورزشکاران از آن غافل می شوند خواب باشد. بعد از اینکه شما تمرین انجام می دهید عضلات به اصطلاح پاره می شوند و برای همین است که در آن عضلات شما احساس درد می کنید. این عضلات پاره شده اکنون باید دوباره ساخته شوند و بهترین موقع برای ساخت عضلات قوی تر هنگام خواب است . پس می بینید که خواب چندان هم بی اهمیت نیست. خواب تنها زمانی است که هورمون های مورد نیاز ترشح می شود و همچنین بدن کاملا میتواند انرژی خود را برای ساخت عضلات متمرکز کند و همچنین بی استرس ترین زمان ممکن است.

یک پاسخ

  1. سلام. بنده سالهاست که ورزش میکنم اما توضیحات شما هنوز مفید و موثر است،در واقع چینی مطالب هوشمندانه بوده و افراد مبتدی و حرفه ای را تامین میکند.متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین ضربات ترکیبی بوکس

بهترین ضربات ترکیبی بوکس

چگونه یک فایتر عالی شویم

چگونه یک فایتر عالی شویم

وسایل باشگاه بوکس

وسایل باشگاه بوکس

بوکس حرفه ای

بوکس حرفه ای

آموزش بوکس

آموزش بوکس

کمربند های تکواندو

کمربند های تکواندو

چگونه بدن بوکسوری بسازیم

چگونه بدن بوکسوری بسازیم

تمرینات بوکس

تمرینات بوکس

فرق بوکس و کیک بوکس

فرق بوکس و کیک بوکس

افزایش قدرت مشت با دمبل

افزایش قدرت مشت با دمبل

آموزش بوکس دوبله فارسی

آموزش بوکس دوبله فارسی

آموزش بوکس فارسی

آموزش بوکس فارسی

آموزش بوکس در خانه

آموزش بوکس در خانه

تور والیبال

ارتفاع تور والیبال

کیک بوکس بهتره یا بوکس

کیک بوکس بهتره یا بوکس

کیک بوکس چیست

کیک بوکس چیست