PowerPack Mini Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

100% Secure Checkout!

فیتنس در منزل

فیتنس در منزل

فیتنس در منزل برای بانوان

خیلی از بانوان وقت برای تمرین در باشگاه های ورزشی را ندارند و بدنبال اندامی مناسب با یک رژیم غذایی بهمراه تمرینتا ورزشی ساده هستند و پس از شیوع بیماری کرونا تمامی باشگاه های ورزشی تعطیل شده اند به همین دلیل بهترین مکان برای تمرین حرکات ورزشی در منزل است.برای شروع فیتنس در منزل شما نیاز به یک تشک ابری یا فیبری نرم دارید تا روی آن تمرینات را انجام دهید.

مدل های بدن خانم ها :
۱-شکل V به این نوع قالب بدنی قیفی هم گفته میشود که در آن عرض شانه ها پهن تر است البته این نوع قالب بدن بیشتر برای آقایان مناسب است که سینه و شانه ها پهن تر از پایین تنه است.
۲-شکل H در این حالت بدن شما از لحاظ اندازه بالا تنه و پایین تنه یکسان است البته این نوع توده بدنی ۲ حالته است که بعد از رسیدن به حالت H دور کمر را با تمرینات خاصی کاهش میدهند میتوان گفت حالت H فشرده است.
۳-شکل خط کش یا یکدست بیشتر بانوان حالت بدنیشان به همین شکل است و متابولیسم بدن آنها بالاست و میتوانند براحتی غذاهای پرکاری مصرف کنند و هیچ اضافه وزنی نداشته باشند ولی آنها نیاز به تمریناتی دارند که چثه خودشان نسبت به قد یا همان BMI فیکس کنند.

برنامه فیتنس در منزل

حرکت تمرینی لانگ :
برای انجام تمرین در حالت ایستاده باشید پاهیتان را به عرض شانه ها باز کنید و پنجه پاها را به سمت بیرون بکشید در دو دست خود دمبل ۲٫۵kg داشته باشید و به حالت زانو زدن بنشینید و دوباره به حالت ایستاده برگردید.سعی کنید در اوایل تمرین زیاد به خودتان فشار نیاورید.
زمان تمرین ۱۵ دقیقه.

حرکت دیپ و شنا شیب دار:
برای انجام حرکت دیپ شما نیاز به یک صندلی یا نمیکت دارید از مبل هم میتوانید استفاده کنید پشت به صندلی بنشنید و هر دو دستتان را لبه ی داخلی آن قرار دهید که حالت پای شما ۹۰ درجه بگیرد در ادامه به پایین به آرامی حرکت کنید تا پاهایتان زاویه ۳۰ درجه بگیرد زمان تمرین ۵ دقیقه – ۲ ست ۵ تایی بین دو ست استراحت کنید.
شنا شیبدار نزدیک به لبه اپن شوید یک فاصله ی ۳۰ سانتی متری از آن بگیرید و هر دو دستانتان را روی لبه اپن قرار دهید وضعیت بدن شما به حالت شیبدار در میاید حالا حرکت شنا را انجام دهید.
زمان تمرین ۱۰ دقیقه – ۲ ست ۱۰ تایی

حرکت پله :
برای تمرین این حرکت از پله های ساختمان میتوانید استفاده کنید که ارتفاع آنها مناسب است یک پا را روی پله قرار دهید و پای دیگر پایین پله باشد و به سمت بالا پله حرکت کنید و دوباره برگردید
زمان تمرین ۱۰ دقیقه – برای هر دو پا.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکواندو چند دان دارد

تکواندو چند دان دارد

کاراته شوتوکان

کاراته شوتوکان چیست

فیتنس در منزل

فیتنس در منزل

بدنسازی حجمی

بدنسازی حجمی

نقاط حساس در دفاع شخصی

نقاط حساس بدن در دفاع شخصی

بیوگرافی کای گرین

بیوگرافی کای گرین

افزایش قدرت بدنی با 20 دقیقه تمرین

افزایش قدرت بدنی با تمرین

بدنسازی انگیزشی

بدنسازی انگیزشی

موی تای بانوان

موی تای بانوان چیست

بدنسازی پا

تمرینات تکواندو

تمرینات تکواندو

سلاح های نینجا

سلاح های نینجا

ایروبیک پیشرفته بانوان

ایروبیک پیشرفته بانوان

تقویت مغز با ورزش

تقویت مغز با ورزش

مبارزه با چوب

مبارزه با چوب

مزایای یوگا

مزایای یوگا